Be My "New" Friends

Wednesday 23 January 2013

First Entry ;)

Assalamualaikum ..
this is my 1st entry on 2013 and fyi this is my 2nd blogger  .. yg 1st dulu da deactive sebab kerosakan yg ta dirancang .. erggg ! Sayang kowt .. followers da more than 550++ da  .. na wat macam mane kan ..

btw,

Lets me introduce about myself dulu ya .
My name given is Nur Zaimah binti Zulkifly Hussin yang dilahirkan serta dibesarkan di Alor Setar Kedah . Maka sekarang aku da berusia 22 tahun ( pada 10 April 2013 akan datang nie ) . Cepatkan masa berlalu . Aku macam ta caya da semakin *** da ( tamo mention ) hahaha . Orang tua-tua ckp da bole kawen da . HAHA . Not for me actually coz banyak lg benda yg harus aku pelajari serta perlu dikemaskini :) Oh ya ! Yang nie aku perlu bagitau sebab ada yg tengok gambar nampak aku mcm "tembam ketot" gitu lol .. YAH ANDA SALAH ! saya ta ketot dan sy kurang tembam .. xlolx .. Ketinggian aku adalah 172cm .. Ta ke nampak mcm menara alor setaq hah ?? Hehehe .. Apa-2 pon aku bersyukur sebab Allah s.w.t da bagi aku cukup sifat . Alhamdulillah .

Aku anak ke-2 dari LIMA (5) beradik . 4 pompuan 1 lelaki . WOHOOOO ~ 
Memang la kan kalo da nama 4 beradik kalo ta gado sehari mmg ta lengkap hari tuuu . Untuk pengetahuan anda jugak sayala yg paling "garang" gila ! hahaa .. but jangan takut wahai bakal imamku sebab kalau sy garang sekarang bermakna sy akan bersifat manja selepas kahwin ( statement dari page cinta lepas nikah di facebook ) . Insyaallah . If you be nice for me I'll be nice to you triple back :)


wooohoooo ~
bye ..
sehingga kita bersua pada next entry ..
see ya !

4 comments:

  1. Salam ukhuwah fillah dan salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hye ema..salam perkenalan..nice blog..done follow u..follow me back k..:p

    ReplyDelete